Jump to content

Var köpa billiga däck och fälg?


stuff

Recommended Posts

Har kommit på att mina tänkta finfälgar som ännu ligger i kartong kanske inte är riktigt vad jag tänkt mig så nu söker jag något annat.

Någon som har tips på bra återförsäljare av fälg, gärna kompletta paket med däck och fälg som erbjuder bra priser?

Svensk eller utländsk spelar ingen roll.

har hittills sneglat mest på engelska ebay men tycker att överblicken man får där är sådär.

Edited by stuff
Link to comment
Share on other sites

Har kommit på att mina tänkta finfälgar som ännu ligger i kartong kanske inte är riktigt vad jag tänkt mig så nu söker jag något annat.

Någon som har tips på bra återförsäljare av fälg, gärna kompletta paket med däck och fälg som erbjuder bra priser?

Svensk eller utländsk spelar ingen roll.

har hittills sneglat mest på engelska ebay men tycker att överblicken man får där är sådär.

Har image till salu som nya med slicks

11*15 et10

9*15 et25

volvo delning

Link to comment
Share on other sites

Tack för tipsen.

Fälgarna på Imagewheels är riktigt fina men tyvärr lite väl dyra.

Det jag söker är 15" fälgar för gatbruk som helt inte kostar mer än tusenlappen styck.

Har sierra nav, dvs 4x108. Spontant så känns ju england som rätt ställe att leta i när man ska ha grejer som passar ford.

Lutar just nu åt en fälg som heter cades eros. Finns på engelska ebay till billig peng. Fyll gärna på med fler förslag. Jag hinner säkert ångra mig några gånger till innan våren

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Eftersom jag startade tråden så kan jag också uppdatera om att det blev ett köp från wheelbasealloys i england. Okej pris och snabb leverans, inte för att jag hade bråttom. Köpte 15" BBS-kopior med svart centrum och polerad kant och nå billiga Nankang-sulor. Balanserat och klart. Detta är glassätar-uppsättningen.

Den uppsättning fälgar jag köpte först blev visst kvar i garaget och kommer väl skos med nå rejsigare däck när andan faller på

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...