Jump to content

GAZ dämpare och stolar


Fredo

Recommended Posts

Dämpare sålda, stolarna kvar

Dessa trodde jag skulle gå först! Aldrig använda dämpare och endast provmonterade stolar.

Sista försöket att sälja, annars får de gå upp på hyllan igen.

Stolar: Cobra Roadster 7 i svart vinyl och svart trim. Inklusive underrede för justering i längdled (bygger ca 2-2,5 cm på höjden)

Nypris ca 4500 per styck utan underrede. Ge mig 4000 för paret och sitt som en kung. För dyrt? Knappast, men kom ett bud i så fall.

GAZ dämpare från dampertech, för super 7 bygge. Helt nya i låda med testprotokoll. Ställbara. Ge mig 2700 för allihop och du kommer att äga dem!

/Fredrik

MAIL: rattsmedicin@gmail.com

post-1404-0-00941800-1377014627_thumb.jpg

post-1404-0-01220500-1377014686_thumb.jpg

Edited by Fredo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dämpare sålda, stolarna kvar

Dessa trodde jag skulle gå först! Aldrig använda dämpare och endast provmonterade stolar.

Sista försöket att sälja, annars får de gå upp på hyllan igen.

Stolar: Cobra Roadster 7 i svart vinyl och svart trim. Inklusive underrede för justering i längdled (bygger ca 2-2,5 cm på höjden)

Nypris ca 4500 per styck utan underrede. Ge mig 4000 för paret och sitt som en kung. För dyrt? Knappast, men kom ett bud i så fall.

GAZ dämpare från dampertech, för super 7 bygge. Helt nya i låda med testprotokoll. Ställbara. Ge mig 2700 för allihop och du kommer att äga dem!

/Fredrik

MAIL: rattsmedicin@gmail.com

Hej. ar du stolarna kvar? Kent

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...