Jump to content

Delar till salu


Pågen

Recommended Posts

Hej igen, har rensat i hyllorna och hittat följande delar som någon här säkert har intresse av:

Monteringsvagn/bord för locostbygge, 1*2m och ca 74 cm hög på hjul, stabil i 50*50*3 mm fyrkantsprofil, jag hade den till mitt bygge och den ger en riktigt bra arbetshöjd på bilen samt att den blir flyttbar. Är 400 kr OK?

post-3221-0-01989200-1376310769_thumb.jpg

Varvräknare Smith, en riktig vintagemätare, säkert 40 år gammal, 300 kr.

post-3221-0-89019200-1375945476_thumb.jpg

Trimbox till VAG 1,9 diesel med pumpdyse, typ KCR, 300 kr

post-3221-0-36014600-1375947618_thumb.jpg

Ha de!

Edited by Pågen
Link to comment
Share on other sites

Bokades nästan direkt igår och är "formellt köpta". De kommer hamna i Arboga.

- Wilwood justerbar bromsvåg/ventil, den stora typen med 5 st in och utgångar, art.nr.260-11179, prisidé 700 kr. Den är helt ny i kartong.

- Cleco tång och stift, perfekt för att montera plåtar med, 2 olika stift, (3,2 och 4,0 mm), ca 25 av varje med tång, 300 kr.

- 2 st rostfria svetsmuttrar till lambdasond, 50 kr för båda eller ge ett bud.

Äntligen får jag en clecotång och en bra bromsventil och lambdamutter går alltid åt.

Monteringsvagn/bord för locostbygge, 1*2m och ca 74 cm hög på hjul, stabil i 50*50*3 mm fyrkantsprofil, jag hade den till mitt bygge och den ger en riktigt bra arbetshöjd på bilen samt att den blir flyttbar. Är 400 kr OK?

-Byggbord är nästan ett måste. Nu råkar jag ju ha en byggram men lite lockande i alla fall....... fast det går åt för många frimärken för att transportera till Arboga. För någon bilbyggare som bor på lagom hämtavstånd är det guld....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...