Jump to content

Ny produkt på Biltema, Turbomössa artno: 79746


Recommended Posts

Vilken bra grej, tror jag, i alla fall blev jag imponerad att det fanns. Eller produkten har kanske funnits länge och det är bara jag som missat den.

Kilkenny absolut något för dig.

Biltema artno:79746

På biltema är den ny. Men har väl funnits i turbotrimmarkretsar i minst 25 år. Så det är ingen biltemauppfinning:-) dock blev den väldigt lättiljänglig nu.

Link to comment
Share on other sites

LUPUS: Är de verkligen anpassade för svenskt klimat då? Med öronlappar? Kolla det ordenligt så du inte ångar ett eventuellt eBay köpet.

Link to comment
Share on other sites

Kolla på www.aliexpress.com och sök på turbo blanket . Där finns massor till en billig peng och i olika kvalitéer smile.gif

Www.locost.bloggplatsen.se

Det är lite smått irriterande att man hittar ett Autocom diagnosinstrument där för $90, när jag gav 16000 + M för mitt för 6 år sedan prop.gif

Link to comment
Share on other sites

Då har man köpt en lott då blink.gif

Basalt/titanium mössor för 1/5 av vad de brukar kosta, skall bli kul och se hur detta går. So far utomordentlig service av "Sally" gick att få 10% rabatt till med direkt förfrågan och skicka det utanför aliexpress ( de tar väl någon procent antar jag)

Link to comment
Share on other sites

Det brukar funka. Vi har fått alla paket som beställts från Asien.

Är inte så orolig än, tror firman hade 100.0 % nöjda kunder på ganska många sålda saker, det är nog ett tillräkligt betyg, brukar vara svårt att få så hög rating om man inte sköter sig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...