Jump to content

Gott Nytt bilentusiast år på er alla Locostbyggare


Antas

Recommended Posts

I morgon är sista dagen på detta byggår sedan inträder förhoppningsvis ett nytt och spännande byggår.

För mej har 2012 varit intressant, rörhögen blev "road legal", har kört en fantastisk "Eriksgata" genom Konungarikets perifera områden.

Fick förmånen att träffa ett antal av er byggare, det som var mindre bra var att jag inte hann, trots att jag är panschis, träffa alla som inbjöd mej.

2013 ser jag fram emot, det blir kanske en Cosworth V6 24v B.O.B. inmonterad. Det projektet ska bli mycket njutningsfullt!!!

Haha... de klassiska engelska motorglasögonen ser ut som en frackfluga!

Så här i förbigående kan jag nämna att vi firar 35-årig bröllopsdag på nyårsaftonen - hur fa.. har det gått till?

Gott Nytt År på er alla byggkollegor uti Konungariket.

Antas

(Det regnar i Luleå fn.)

post-291-0-45236100-1356876188_thumb.jpg

Edited by Antas
Link to comment
Share on other sites

GOTT NYTT År ! Antas; Hur många procent är det i den där flaskan ?? :lol:/>

Lugn, bara lugn jag lånade flaskan av "barnen", fint slag och dyr verkar den vara också.

Som panchis får man nog hålla sej till kranvatten.

På nyårsdagen ska jag djä.. i min själ starta dammsugaren (MYCKET ovanligt!), riva ner en bokhylla och föra ett sjuhelve... oväsen kl 06:00 för ungdomarna i huset. Det har man rätt till som panchis som firade sitt 35-åriga äktenskap på nyårsaftonen.

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då är det 2013 och inte ser jag någon skillnad!

Blöt snö väntar på att rasa ner från taket för att roa husets snöslungemaskinist. Snön är nog för tung för snöslungedjä.... blir nog att slunga med kroppen.

Fattas bara att det blir -grader när det har rasat ner och frusit fast!

Egentligen skulle livet som nomad vara behagligt. Bo i Australien/Nya Zealand på vintern och i Luleå på sommaren.

Bilden på Casa Eliasson/Bygdell idag på nyårsdagen kl 12:00

post-291-0-84071100-1357040338_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...