Jump to content

Någon som har provat denna?


Karlskrona

Recommended Posts

post-4892-1354813353004_thumb.jpg

Det är väl inte så mycket som kan gå sönder( den jag har i dag hänger sig så det inte kommer gas ibland men den är 15 år gammal ) denna är från biltema

Www.locost.bloggplatsen.se

Den är billig. Fungerar den inte så är det aldrig några problem att lämna den åter. Jag är osäker på vilken jag har.

kenneth

Link to comment
Share on other sites

JA, jag har provat. Färdigt. Min gamla AGA från -76 byttes mot en sådan för ett år sedan. Ska byta igen, då den inte längre funkar. Jag tog isär den för att se vad det var för fel, och inuti var det an massa löst skräp från membranet och tätningen. Rekommenderas inte av mig i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Den jag hade var en ESAB och den pajade efter 15 år så det är nog bättre och köpa kvalité.

Www.locost.bloggplatsen.se

Har också haft "kvalitets" grejor som har gått sönder - tyvärr så har jag inte fått tag på reservdelar. Ibland är det bättre och köpa "billigt" och vara glad så länge de fungerar - många fall kanske det blir billigare. Gäller ej borrar och gängtappar.

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Ok då får man vad man betalar för då:)/> verktygsboden har ju också, någon som har provat den?

Www.locost.bloggplatsen.se

Jag har två st. Den ena är 8 år nu och den andra 6 år. Ersatte en ESAB som höll 15 år. Vill minnas att en ESAB är 3 gånger så dyr som de andra. Har två gamla AGA regulatorer också, den ena behöver nog bytas snart då den inte ger riktigt jämnt flöde.

Inga problem hittils med VB regulatorerna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...