Jump to content

Eliten tycker till om f1


Guest micke r1

Recommended Posts

Guest micke r1

Ni har väl inte missat denna ?

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=84614 :notworthy:

Den har roat mig hela veckan :lol:

Din ständigt spydiga ton och inlägg utan matnyttigt innehåll, det är skrattretande. Försöker man föra en saklig diskussion blir dina korta koncisa hån bara ett irritationsmoment. Dessutom är indirekta och direkta förolämpningar helt meningslöst framför allt här på internet

Passa på o läs ...innan den försvinner :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Ni har väl inte missat denna ?

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=84614 :notworthy:

Den har roat mig hela veckan :lol:

Passa på o läs ...innan den försvinner :racesmile:

Har läst igenom tråden. Var kommer det att sluta eller börja? Pessimisten ser problemen och optimismen ser möjligheterna.

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1
Hahaha... Ja jag har följt den med... Där finns väldigt gott om messerschmits på rejsa

Precis ! bara för man läst nåt betyder inte att man vet nåt.

Men slänger man in lite "mycket off-the-shelf " "monocouqe" "All engines must have six cylinders arranged in a 90° "V" configuration and the normal section of each cylinder must be circular. "

eller lite annat man googlat fram kan man framstå som "insatt o kunnig"

All heder till trådskaparen :thumbsup: :thumbsup:

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Ja jösses, det gäller att ha drömmar!

Jag tror att det hela är ett skämt precis som någon skrev i tråden.

Själv drömmer jag om att knacka en alukaross till Cobran, men det har jag knappt vågat säga högt av rädsla för att bli klassad som idiot.

Link to comment
Share on other sites

Vi har skratta till denna på jobbet förra veckan, och sätter nog ganska många penagr på rejsa's första troll MEN det vore skönt om det är någon som faktiskt inte ser begränsningar i något som är helt omöjligt.

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

Pessimist, optimist, realist, skeptiker, naiv, blåögd, luttrad, besserwisser, okunnig..... Hur man bedömer andra beror ju på sina egna kunskaper och hur insatt man är i ett ämne. Alla har rätt till sin åsikt.

Dock tycker jag det är lite underligt att de som vill inte verkar få uttrycka sig skeptiskt till projektet utan att bli påhoppade för det. Det är nog inte speciellt många som uttalar sig i tråden för att vara elaka utan det är väl deras sätt att "hjälpa till". Sen är ju vissa mer plumpa än andra tyvärr.

I vissa fall är tonen ovanligt skarp för att vara rejsa. Fast det är ju i alla fall två som t o m bett varandra om ursäkt i den också....

Trollvarning på skaparen (enligt min åsikt) men den ger ju mycket nöje för oss läsare!

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Jag är stum av beundran inför trådskaparen ! att man med så små medel kan få så många med sig, iofs i två läger

TROENDE alt ICKE TROENDE

T.O.M att folk som inte känner varadra blir osams :prop:

Väntar med spänning på nästa drag :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Väntar med spänning på nästa drag :notworthy:

Från "deras" sida precis nu

" Verkstaden och showroom under uppbyggnad. "<br style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 18px; background-color: rgb(248, 248, 248);">

Link to comment
Share on other sites

Det kanske är svårt men man ska ju uppmuntra. Även om man har noll koll på hur saker och ting är byggda så är man ny i gemet någon gång. Sen att ge sig på att bygga det värsta av de värsta är ju inte första gången folk försöker. Många har misslyckats men lika många har lyckats. Man ska oavsett uppmuntra och hoppas på dom lyckas... Jag hoppas verkligen dom lyckas!

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Helt ok för mig om nån plockar bort denna tråd från locost.

fel av mig o starta den ! sorry.

låt diskusionen fortsätta på rejsa...

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...