Jump to content

Behöver 4stM10x1x30


Elken

Recommended Posts

Hej!

Behöver få tag i några skruvar. De ska sitta i medbringaren mellan kardan och diff (sierra)

M10x1 (alltså väldigt fingängat).

30mm långa, eller längre, dock måste dom vara helgängade då jag inte har något snitt med den stigningen.

Insexskalle eller torx (d.v.s. rund skalle) 6-kant ca 15mm funkar också (17 blir nog för stort).

10.9 eller 12.9 kvalitet.

Tips på vart jag kan handla belönas med ett stooort tack!

Jag ska bara ha 4st!!

Innan någon frågar så ska jag ha dessa för att jag vill ha hastighetsmätargivaren läsa på den delen som sticker ut bakåt mot diffen.

Mvh

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej

Vi har sådana i lager.

Swedish Sportscar Solutions AB

//Kenneth

Jag köpte nya på en vanlig Ford verkstad - finns som reservdel - priset var inte högt men jag kommer inte ihåg vad de kostade - de var "blåfärgade"

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte nya på en vanlig Ford verkstad - finns som reservdel - priset var inte högt men jag kommer inte ihåg vad de kostade - de var "blåfärgade"

kenneth

Hej!

Nix, original är 20mm långa, jag vill ha ett 10mm utstick bakåt.

Mvh

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med vanliga 17 skallar och det funkar. Men det jag misstänker att olika kardaner kan se olika ut.

Mina köpte jag på Siverts. Dyra? ja, men det är bara fyra så mängden pengar var inte så stor.

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med vanliga 17 skallar och det funkar. Men det jag misstänker att olika kardaner kan se olika ut.

Mina köpte jag på Siverts. Dyra? ja, men det är bara fyra så mängden pengar var inte så stor.

dessa köper vi special skruv och sådant av

http://www.insede.se/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...