Jump to content

ryska sevens


Thomas

Recommended Posts

Представители России SFRO говорит, что автомобиль в фильме выглядит хорошо. В то же время они также приветствуют Дрейк. Здравствуйте Дракона!

Link to comment
Share on other sites

Представители России SFRO говорит, что автомобиль в фильме выглядит хорошо. В то же время они также приветствуют Дрейк. Здравствуйте Дракона!

Filmen ligger på youtube. Hur kunde du hitta den?

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Kan Drake verkligen ryska???? ;) :D :D

Американские автомобили с V8 никогда не будет ясно инспекции, они, однако, использоваться в качестве топлива для новых русских атомных подводных лодок :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag tror Drake kan ryska, i alla fall minst lika bra som jag och du Baging kan. Fast jag tror att både din om min ryska kan behöva putsas lite i ordföljd mm. Förresten Baging har du samma "hemlärare" som jag har. Tycker jag känner igen stilen........

Ryska.jpg

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Annars så brukar rövarspråket funka rätt bra där borta. Eller en handfull dollar!laugh.gif

Nonäror Totsosarorenon hoharor sosnonuvova nonysoseror hohelola Rorysossoslolanondod.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag tror Drake kan ryska, i alla fall minst lika bra som jag och du Baging kan. Fast jag tror att både din om min ryska kan behöva putsas lite i ordföljd mm. Förresten Baging har du samma "hemlärare" som jag har. Tycker jag känner igen stilen........

Kan stämma rätt så bra ja ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker om rysk youtube - sök på youtube "russian truck" eller "russian tractor" eller "russian off road car" - garanterat många timmars underhållning om du inte har tid så kan du väl kolla

- världens snabbaste traktor - vad vore livet utan internet???

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...