Jump to content

Får inga mail-notifieringar


xtimmyx

Recommended Posts

Jag får aldrig några e-mail om trådbevakningar eller PM trots att jag tycker mig ha ställt in allt rätt i inställningarna. :unsure:

  • Jag har defenitivt bevakningar på trådar
  • Jag har kryssat för "E-post" på alla poster under "Topics & Posts" och "Privata meddelanden"
  • Jag har rätt e-post angiven
  • Jag får inga mail som hamnat i spam-foldern

Har jag missat något? :stupid:

Link to comment
Share on other sites

Vår webmaster har uppdraget att se vad som kan göras. Det är också ett samband med förestående serverbyte.

Hoppas webmaster kan ge lite info i tråden.

Tills dess så kan inkommande pm ses som "en siffra" uppe i högra hörnet där avataren finns.

Ingen siffra = inget pm

Bevakning av inlägg går att göra genom att alltid klicka "dagens aktiva innehåll"

Den går att ha som en direktlänk. Personligen har jag använt den metoden några år.

Fungerar utmärkt, man missar väldigt lite eller kanske inget.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

xtimmyx: Tyvärr har vi ingen lösning än på problemet men ett tips som kan lätta upp lite för dig är att använda denna metod för att kolla av inlägg på forumet.

Tips Länk

Du får ingen notifiering men klickar du på länken så ser du alla "senaste aktiva inlägg" som skrivits. Jag använde själv notifieringen (för många år sedan) men när jag lite av en tillfällighet hittade den här möjligheten så kommer jag inte bry mig om notifiering ens om den kommer igång.

Jag har länken ovan i Fältet Favoriter, trycker på den lite då och då och ser direkt vad som skrivit på forumet som "senaste inlägg". Vill jag se senaste vecka eller senaste månad, då måste jag klicka och byta tidsgräns längst ner på sidan till höger, dvs en extra klickning. Fast så länge är jag sällan borta från forumet.............

Hoppas detta kan hjälpa till något (såvida du inte redan kör denna metod)........

Link to comment
Share on other sites

Jo det är den metoden jag kör också. Men då måste jag ju kolla manuellt. Men jag gillar att få notifieringar direkt när intressanta trådar uppdaterats. :)

Plus att när jag försöker gå till mitt bokmärke för senast uppdaterade trådar på mobilen kommer jag till mobilsidan av forumet där jag inte är inloggad längre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...