Jump to content

Nytt Garage


Björsa

Recommended Posts

Tjena Björn heter jag å här tänkte jag ni skulle få följa min renovering och ombyggnad av mitt garage :) Så fort garaget är klart ska det påbörjas ett Sevenbygge är det tänkt. Garaget är 5,5x13m och med takhöjd 3-3,7m. Ska bli utrymme längst in för att ha projektet och innanför porten blir det en enklare form av lackbox på 5,5x7m. bifogar lite bilder hur det såg ut när jag började och hur det ser ut just nu.

post-5050-0-49227000-1341170387_thumb.jpgpost-5050-0-13099100-1341170458_thumb.jpgpost-5050-0-16350800-1341170487_thumb.jpgpost-5050-0-59456000-1341170633_thumb.jpg

Väggarna var brun formplyfa och det sitter två lysrörsarmaturer i taket... Nu blir det vitt överallt och 12 armaturer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Peter!

Jo det går sakta men säkert framåt och nu ska jag ha jour i sju dygn så då blir man hemma och om det inte blir några utryckningar så kan man ju spendera lite tid i garaget :)Planen är en super seven med lite bredare ram än "bokmåtten" men blir nog inte BEC... Troligtvis Volvo B23:a är sugen på att få i en Evo med mikuni förasare så småning om.. Men man vet aldrig du får väl bjuda på en åktur så kanske jag ändrar mig ;)

Mvh Björsa

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter!

Jo det går sakta men säkert framåt och nu ska jag ha jour i sju dygn så då blir man hemma och om det inte blir några utryckningar så kan man ju spendera lite tid i garaget :)Planen är en super seven med lite bredare ram än "bokmåtten" men blir nog inte BEC... Troligtvis Volvo B23:a är sugen på att få i en Evo med mikuni förasare så småning om.. Men man vet aldrig du får väl bjuda på en åktur så kanske jag ändrar mig ;)

Mvh Björsa

varför frågade du inte boose igår om en åktur ,närmare än så va du ju inte en bec

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Om man nu har ett garage och vill göra om det så kan man gå in på sajten https://www.style-your-garage.com/Garagenplanen/ - där finns en mängd "saker" för att "pimpa" upp sitt garaget. Tror inte man blir lyckligare men det skulle nog sätta griller i en och annan granne

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...