Jump to content

Kom så skrattar vi.... :0)


Acke

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

skulle kunna säga det e ju en SKODA..men.. :banghead: suck exakt en sådan kör ju jag (oktavia kombi).. har inte känt av sådana tendenser...iofs är dom ju lätta :lol:

helt klart en bruksbil jag kan rekomendera..

:racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Jobbade i Tyskland för ett antlal år sedan och skulle parkera i ett parkeringshus och körde förbi ett antal parkeringsplatser som var extra breda och speciellt uppmärkta. 'Jag frågade så klart var det var och de förklarade att det var "DAMPARKERING" :prop: :515: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Måste tipsa om en av mina favoritsajter på nätet. Svenska tecknaren Hans Lindström publicerar några av sina verk på sajten Bonton. Den uppdateras med nya bilder varje dag. Tryck på lilla pilen uppe till vänster för att se bilderna.

provar att länka in en av dom

5.gif

Link to comment
Share on other sites

HYPNOS

En kvinna kommer hem och säger till sin man.

- Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!

- Ingen huvudvärk längre? frågade mannen. Hur gick det till?

- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag skulle ställa mig

framför en spegel och upprepa - Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk,

jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk.... Det fungerade! Huvudvärken är borta!

Mannen svarade:

- Det är ju fantastiskt!

Kvinnan sade:

- Du vet ju att du inte har varit någon Tarzan direkt i sängen dom senaste åren. Du skulle kanske också besöka

hypnotisören och se vad han kan göra åt det? Mannen gick med på detta.

Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin

hustru och bär in henne i sovrummet, klär av henne, lägger henne på

sängen och säger;

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen

och älskar passionerat som aldrig förr.

Hans fru säger;

- Wow, det var ju fantastiskt!

Mannen svarar:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, dom älskar ännu en gång. Frun säger

- Wow, det var ju ännu bättre!!! Då säger mannen

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Efter det går han in i badrummet igen.

Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga;

- Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru ..

Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lisa var ute på båtsemester med sina kompisar, när de lade till vid en gästhamn. Eftersom det var Lisas tur att sköta matinköpen gick hon själv till Konsum och handlade, medan de övriga tjejerna ordnade med båten. I affären plockar hon två liter mjölk, ett tolvpack ägg, tre liter juice, ett salladshuvud, en burk snabbkaffe och ett paket bacon.

När Lisa står i kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan. När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar mannen på dom. Medan varorna passerar kassörskan säger A-lagaren

lugnt:

-Du måste vara singel.

Lisa blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur Han kan veta det - hon är mycket riktigt singel. Hon tittar på sina varor och undrar vad det är som avslöjar hennes civilstånd. Nyfikenheten tar överhanden och hon säger:

-Du har faktiskt helt rätt. Men hur i all världen kunde du veta det?

A-lagaren svarar:

-Du är skitful.

Link to comment
Share on other sites

Gick förbi macken vid jobbet nyss, och gissa vem som fyllde på Shells tankar???

Kartell eller?

post-714-1172595958_thumb.jpg

Kände ni inte till det! :biglaugh2: Farsan körde olja i över tretio år från Loudden i Stockholm! Bolagen där lånade hej villt olja och bensin mellan varandra om någon hade brist, samt lånade åkare mellan sig! "Åkare med egna tankbilar målar sina bilar i t.ex Shells färger om de kör för dem. Så en viss form av kartell kan väl kalla det för :hypocrite:

m :D h

Janne

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Här kan du kolla in var folk håller hus om du har

mobilnumret! Helt otroligt vad tekniken går framåt!!!

Glöm inte att först välja sverige

http://www.sat-gps-locate.com/

Jag slog in mitt eget nummer.

Systemet verkar ligga ca 10 min efter i tid.....................

Edited by Sören
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallå, funderar redan på att skrota mitt Dala7 projekt. Allt prat om att man skall bygga så lätt som möjligt är väl bara båg, eller?

Har haft kontakt med en gubbe som säger att det inte spelar ngn som helst roll hur mycket det väger, det är lika skoj ändå.

Jag blev mycket inspirerad av hans eget locost projekt...

http://wheeledarmoredvehicles.tribe.net/ph...7a-58f2d4f75bbb

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag har också lite svårt för när folk använder sin person som grund för humor. Är inte det där den svenska killen med en CP-skada som brukar stå-uppa också??? Har altid en klump i magen när han sätter fart. Samma när herr Gardell drar ännu ett meningslöst homo-skämt och när svarta ståuppare skriker nigger hela tiden.

Slänger in lite mer banal underhållning här

http://www.autoinfozone.com/car_fun/

bla "loading the van", "killer Ka" och "Wooooaahhhhh!" är riktigt bra (obs, höj ljudet på den sista.

Bortse från de dåliga och obehagliga filmerna (bla "Driver's Webcam Crash " som är riktigt hemsk)

Hoppas att Borken får en bättre dag nu!

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...