brajon wrote:
Har själv an Audi koppling men hittar inget Audi artikelnummer på den.
Däremot är den märkt "Sachs type 240"
mvh
Örjan
Kanske "Sachs type 240" tyder på att det är den större Audi kopplingen (240mm)?
Är det en bussning eller ett lager som ska ta emot axeln från växellådan?
Hur ser det ut på ditt svänghjul?
Så här ser audis lager ut, men jag får det liksom inte att stämma... 😊
[url]http://www.mister-auto.se/sv/styrlager-koppling/sachs-1863-869-005_g579_a0321863!869!005.html[url]
Markus
csgt40 wrote:
Då var det dax att varva upp lump trissan igen
😉
/Christer.S
Det gör du rätt i "blinget" blir bara bättre och bättre för varje
varv man lägger med lumptrissan. 😛
hoffman wrote:
I dag har jag fått dit plenumen och slutrör,diameter , vinkel,längd hur slutrören skulle bli har man funderat på ett tag men så här blev det.
Fan nä ja skaaa ha en GT40 igen!
Fett nice jobbat! 😲
Tänkte att byta ut mina gamla bromsok till lite nyare delar, Tycker att de mognat till försäljning. CC mått Bult är 3" ,Har någon förslag på val utav modell. Tycker att det finns för mycket att välja på.
Dessa kommer ifrån en Maseati Merak 1973. För 25 år sedan var detta rätt skapligt men nu är det nya tider GIRLING 64 32 09 97..
Anonymous wrote:
http://www.blocket.se/orebro/Volvo_855_Turbo__94_Vinterdack_m_m_38377414.htm?ca=8&w=1
😆
? jag va tydligen upptagen som användare! Är man kickad bara för man fega ur?