Jump to content

Lillman

Forumdeltagare
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Kön
    Kille

Profile Fields

  • Namn
    Jonas Lillman
  • Ort
    Upplands Väsby
  • Locost-status
    Förbereder locost-bygge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jo det köper jag men vad är egentligen skilnaden på den franska som är godkänd och en strypt ? det är juh exakt samma sak. tror inte suzuki har en annan motor för frankrike, utan det är en strypning som dom sätter i vilket kan tas bort. aja nog om det är enklaste sättet att köpa en fransk skrotat busa ? eller vad har ni gjort ?
  2. Hej. Ny här och går i planerna att bygga mig en 7 med busa motor. har dock redan stött på problem förutom vilket chassie man ska ha. Hur har ni som kör med busa motor och fått den godkänd gjort ? mailade SFRO då jag misstänkte att detta kan bli ett problem. svaret jag fick från dom va att dom bilar som denna person hade kontrollerat hade styrdon för den franska marknaden då motorn bara har 96 hk. min följdfråga var då om man kunde montera en strypning samt effekt intyg. Givetvis så blev svaret nej, själv förstår jag inte skillnaden mellan de 2 alternativen. Han var även väldigt tydlig med att dom inte godkände någonsorts viktning av bilen för att få godkända effekt / vikt förhållanden. Tack //Jonas Lillman (smått förvirrad redan innan bygget börjar)
×
×
  • Create New...