Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/2020 in all areas

  1. Den säkringsboxen hade jag i min bil. Det räckte nästan till allt. Hade en automatsäkring utanför till p bromsen.
    1 point
  2. Kan inte mer än hålla med Gustaf. Om uppgifterna stämmer på deras hemsida så står det att: 57" vinge ger ett max downforce på 0-400 lbs / 181 kg 70" vinge ger ett max downforce på 0-800 lbs / 362 kg 80" vinge ger ett max downforce på 0-1200 lbs / 544 kg Allt beror givetvis på bil, placering, vinkel av vinge m.m. så har dom där uppgifterna bara som referens värden. Men sen använder dom samma montering komponenter på alla vingar som jag förstod det. Vajer med M6 skruv som skall hålla tex 544kg och få det stabilt, hmmm vet inte riktigt. Jag har en förmåga att ta till mer gods än nödvändigt 😄 Letade lite på puch pull vajrar, var tvungen att gå upp till M8/M10 ifall man skall klara av ett tryck på vajern på mer än 450kg. Vingen jag har beställt är 176 cm / 69" bred. Skulle vara 7-14 dagars leverans tid, nu med corona epidemin så vet man inte riktigt. Kommer att rigga upp den och börja göra pappmallar när den anländer, då hade det varit trevligt om du meddela mig ifall du ser några tokigheter 😛
    1 point
  3. Add Brake upgrade kit Tiger R6 - Cat - Sierra Reference: 705 Condition: New product This is the front Tiger Brake upgrade kit for Tiger R6 - R10 - Aviator Cat - Print £ 432.00tax incl. https://www.tigerracing.com/shop/brakes/49-brake-upgrade-kit-tiger-r6-cat-sierra.html Quantity View larger Rear Disc Conversion Reference: 708 Condition: New product Rear Disc Conversion Print £ 471.59tax incl.https://www.tigerracing.com/shop/brakes/611-rear-disc-conversion.html +Frakt Men nu är det ingen idé att beställa nått hela England är stängt
    1 point
×
×
  • Create New...