Konstig syn enligt mig då vi försöker vara ett öppet forum där vi delar saker å ting - högt å lågt. Det som är dåligt för en kan vara bra för någon annan.
Varför vänta att dela med dig och låta var och en bedöma?
7-8 grader i garaget och och muskel inflammation i ryggen gör att det går lite trögt just nu men det händer lite ändå . Lite mer inredning har kommit på plats . Stolar och bälte på plats . Tillverkade två stag som ska hålla bagage luckan stängt , ska kortas till rätt längd när karossen är på plats . Folierat några plåtar . Tack @longen för tipset . En lätt lithim batteri införskafat och fastmonterad .
M3:n är ingen trailequeen... 😉
Grenröret skall coatas eller lindas med bandage.
Nått som skall bli spännande sen är hur mycket tempen varierar
mellan cylindrarna, 4 st givare skall kopplas till insprutningen.
//Nisse
Det går alldeles utmärkt att avanodisera befintlig och sedan göra ny.
Eftersom anodiseringen bara biter ett par um djupt så kan du nog pmb-blästra bort det alternativt om du lämnar det till någon firma
som arbetar med detta till vardags så har det bad som tar bort.
Hittade en fullösning på nätet
För exakt tre år var jag nere i Italien för att packa och skicka hem min 500 Maxi projekt .
Idag firade jag med att starta upp den igen . Inga vatten eller oljeläckage . Röken kommer från avgasbandaget . Det går inte fort men det går framåt
Nu ger jag upp och ställer in i depån, första snöflingorna seglade ner idag.
Jag kommer att vara sysselsatt med förbättringar under vintern, har redan minst 10 punkter nerskrivna.
Vi ses till våren
Göran