Jump to content

7-träffar


kumlan

Recommended Posts

Klart vi ska ha träffar, alla kategorier av7:or tillsammans,

inget snobberi, och gärna med möjlighet till att "värma däcken". Till våren ska (!) jag vara klar. Gälleråsen eller Kinnekulle skulle passa bäst för mig förståss!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Delar av mailet jag fick av Peter ;)

Hej pojkar,

Det har ju funderats en del om hur Se7en Days skall komma att ordnas i sommar. Nu har det dock börjat klarna och vi har med förra årets velande i gott minne kommit med ett fast program.

Vi åker till Finland i år. Vi har blivi inbjudna (!) till Nykarleby som vi passerade då vi var i Finland 2002. Micke Djupsjöbacka somn guidade en del på sightseeing (han som körde Ducatin) har tillsammans med Anders Fors som är lokal aktivist & entusiast satt ihop ett program och tagit sig an att ordna med bokningar.

Anders har ibland ordnat med uppvisningskörningar på en avlyst bana på gatorna i stan och i år vill de att vi skall komma och pröva att köra på banan på stadens gator... Låter det intressant? Sen så följer två dagar på bana på Kemora och Botniaring. På alla körtillfällen kommer det att finnas lokala flaggvakter samt sjukvårdspersonal. En del lokala ej inreggade Se7ens kommer också att vara med. Räkna även med andra entusiaster som kommer att vara på plats. (De som var med på Finland 2002 touren kan säkert berätta om den lokala uppslutningen den gången då vi inte ens berättat om att vi skulle vara på plats...)

Nykarleby ligger mellan Kemora och Botniaring, avståndet till banorna är 10 mil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...