Jump to content

Nya Haynes boken av Chris Gibbs


XTR

Recommended Posts

Någon som inte behöver sin bok längre och vill sälja? Har utgåvan som kom innan: build your own racecar... and race it och några chassigeometriböcker att ev. göra byte med!?

Mattias

0703871790

Link to comment
Share on other sites

Hej Joakim! Jag tänkte bygga med fård zetec denna gång, mkt. byggsugen! Tänkte hålla det enkelt och billigt, tror bygge nr:2 kommer gå smidigare. Klar bil till Kinnekulle -19??Jag kommer till Kullen på Söndag

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jag letar efter exakt samma bok - verkar vara utsåld hos Bokus: https://www.bokus.com/bok/9781844253913/build-your-own-sports-car/

Nån som har tips på nåt annat ställe man kan beställa den eller få tag på den? 😉

@XTR, om du ska bygga haynes roadster med zetec så har jag relativt komplett 3d-modell klar om du är intresserad. (haynes m. zetec, typ-9, sierra diff/drivaxlar/uprights) som jag delvis ritat själv och delvis kopierat från internet! Ska själv bygga nåt liknande så snart jag har garageplats :)

PMa om du är intresserad!

/Gustaf

image.thumb.png.f8f8d9be9092175f67ad8c819edd88f1.png

Link to comment
Share on other sites

@guldgroda jag kör nog på pinton ändå, håller på som bäst att plocka ner donatorn. @martin_ts vad skall du ha för boken?

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag köpt boken och massa mer prylar från bagageluckor👍🏻 Kanondag på kullen och massa inspiration. Tack för alla trevliga samtal och tips🤟

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...