Jump to content
Jespervejby

LjuddĂ€mparhaveri😱

Recommended Posts

PĂ„ G till Sportvagnsmeeting pĂ„ Knutan och ljuddĂ€mparn trillar i backen, bra liv och hjĂ€rtat i halsgropen 😰.

RejÀlt fieldwork resulterade i vÀnd dÀmpare och upphÀngd i Locostanda.

till saken, nÄgon som vet var denna dÀmparen kommer ifrÄn och hur man kan köpa sig en ny?

0BED3E0C-56A2-4C65-B45D-A5BD3AEFA167.jpeg

Inte en aning var din dĂ€mpare kommer ifrĂ„n, men noterade din imponerande tejpning pĂ„ Knutstorp 🙂

Jag stannade i alla fall och frĂ„gade om du behövde hjĂ€lp... 😀

Jonas, stod och beundrade ditt bygge, mkt fint. TĂ€nk att de kommer frĂ„n samma mamma vĂ„ra tvĂ„ đŸ€Ș

Richard, du skall ha prisđŸ„‡đŸ„‡đŸ„‡ som stannade. Jag tĂ€nkte pĂ„ det dĂ€r jag lĂ„g i vĂ€gkanten och vĂ€ntade pĂ„ svalnande grejer,  hur mĂ„nga kör förbi utan att stanna och frĂ„ga. Du var sĂ€ker 15:e , pinsamt faktiskt tycker jag... jag kom till knutan iaf OCH hela vĂ€gen hem , tack vare tejpen......

ha det!

DÀremot Àr gavlarna snyggare pÄ den du lÀnkade till 

20180602_130836.jpg

Kolla in kitcardirect. Tror de sÀljer samma dÀmpare som du har. Sök pÄ "exhaust" sÄ hittar du.

Sen om man vill köpa likadan Àr ju en annan frÄga med tanke pÄ haveriet.

VÀldigt lite volym i badassdÀmparen=mycket ljud. Kanske nÄn gillar det, men inget för bandagar och 95db

Hmmm, misstÀnkte det...... nÄgot annat förslag pÄ en dÀmpare sÄ jag slipper svetsa o greja..?

FixatđŸ€—đŸ‘

tack för hjÀlpen och trix alla!

slutade med en rostfri fullflödesdĂ€mpare 500mm x 150mm frĂ„n Rakarör i Mölndal. Bra pris och leverans pĂ„ ett dygn, toppennöjd✌.

svÄrt med vinkeln frÄn kollektorn och bakÄt, skulle vilja haft den utmed karossen mer men hyfsat nöjd alla fall. Lagom ljud, tycker jag . FÄr se vad besiktningen sÀger.... tycker det lÄter mer frÄn insuget av 45:or a....

ha det!

A173888E-D66B-4BB4-A3E7-F30BABF9E075.jpeg

• Like 2