Jump to content

2018-09-16, Klassiker årliga utställning


MatsE

Recommended Posts

Hej

Såg detta evenemang och lägger upp en tråd här för att se om det finns intresse. Denna träff var tidigare på Wenngarns slott men har nu flyttat till Skokloster där det finns mer yta. Jag var där förra året och tyckte det var en väldigt trevlig träff.

Jag har skickat en e-post för att få lite mer info om vad det kostar att ställa ut som klubb med mera.

Nedan är inklippt från deras sida på nätet.

http://www.klassiker.nu/reportage/valkommen-till-skokloster-i-host

Välkommen till Klassiker på Skokloster – en fullträff för hela familjen!

Klassikers stora höstträff flyttar från slottet Wenngarn utanför Sigtuna till Skoklosters Slott ungefär två mil därifrån. Datumet är det samma  – den 16 september.Skokloster är en plats som redan har en lång historia som mötesplats för motorintresserade. Här fanns till 2007 Rutger von Essens motorsamling att beskåda. Grundad 1963 var den en av Sveriges absolut första och för många entusiaster är Skokloster synonymt inte med det fantastiska slottet byggt under svensk högbarock – utan med motorer.

 

mvh

Mats N

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej

Har nu fått svar enl nedan. Vi får väll fundera hur vi vill göra om vi ska vara med som klubb.

”Jättekul att ni är intresserade! Vi kommer att bereda plats för klubbar som vill ställa ut och berätta om sin verksamhet, det kommer att finnas en särskild klubbgata där en typisk yta rymmer ett 3x3-tält och 2-3 bilar. Vi har dock inte beslutat hur mycket detta ska kosta än men det kommer inte att röra sig om några stora summor. Jag ber att få återkomma. 

Bästa hälsningar

Carl Legelius

––

Carl Legelius
Chefredaktör
Klassiker”

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...