Jump to content

Arrangörer för Kinnekulle 2017 sökes


Jari

Recommended Posts

Hej,

Nu är våren snart här och därmed bansäsongen också.

Vi har bokat Kinnekullebanan 13/8 (med grillning på kvällen 12/8) och söker därför intressenter för att arrangera detta. Känner du att du skulle vilja arrangera detta eller delta tillsammans med förra årets gäng, så hör av dig till styrelsen så fort som möjligt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu håller vi på och sätter samman ett gäng som kan arrangera. Det blir nog ungefär som förr om åren då var och en i gänget drar i det de känner för och trivs med. Vill du vara med så skriv här i tråden eller PM'a mig eller Jari.

Mvh, Per

 

Link to comment
Share on other sites

Hur går det här då? Har ni fått ihop några intresserade i smyg, för tråden är ganska sval. Hoppas i alla fall att ni som ställer upp orkar dra lasset. Själv är jag ännu lite osäker på var jag är i augusti.

Lycka till/Christer J

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det finns ett intresse från samma grupp som har arrangerat körningen under 2015 och 2016 att göra det igen. Men alla som vill vara med och hjälpa till är jättevälkomna att göra det, ju fler som kan dela på detta desto mindre får ju varje person att göra.
Kan meddela att vi under tidigare år inte har lagt många timmar på detta. Under bankörningen blir man inte heller drabbad speciellt mycket, alla har fått köra så pass mycket att man inte orkar mer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...