Jump to content

Markera som läst?


Martin

Recommended Posts

Kanske bara något som flyttat sig lite så jag inte ser det.

Jag läser formumet på så sätt att jag visar nytt innehål. Sedan läser jag de postniongar som jag tyvker verkar vara intressanta och markerar sedan forumet som läst. Den funktionen saknar jag nu. Vore bra att ha den i samma vy som man får när man väljer visa nytt innehåll.

Link to comment
Share on other sites

Hittade en längst ned på sidan nu.

Tyvärr har den en funktion som stör mig en del och det är att man får upp en meny där man skall välja vad som skall markeras som läst. Dvs klick-flytta mus-klick.

Något jag givetvis kan leva med men detta är det andra forum någonsin där jag träffat på detta och jag tycker det är oerhört störande.

Känner absolut inte att jag kan kräva något. Se det som feedback :) Glad att det överhuvudtaget finns folk som lägger ned sin tid på detta så vi alls har ett forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Martin Har nu lagt in en länk på "Visa Nytt Innehåll"-sidan som markerar allt som läst.

Notera att detta markerar ALLT som läst och inte bara det man "ser" (t.ex. om man filtrerar att bara visa innehåll för 24 timmar och sen tycker på knappen så kommer även oläst innehåll äldre än 24 tim markeras som läst)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...