Jump to content

Gatbilskvällar på Eskilstuna Motorsportarena?


vedde

Recommended Posts

Hej

Runt Mälaren måste det finnas 20 sjuor på detta forum. Vore det inte skitkul att enas om en av deras kvällar och totalt ÄGA tillställningen!

Köra banan eller bara komma dit och hänga men att vara massor med sjuor.

Vad tycker ni?

:o

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Jag har varit där och kört rätt många gånger de två senaste säsongerna. Visserligen inte med min sjua, men ändå.

Det här året kommer inte vara annorlunda. Jag tänkte köra både några gatbilskvällar och deras Wackky wednesday dvs time attack kvällar.

Så om vi bestämmer siktar in oss lite extra på någon av deras kvällar dyker jag gärna upp.

Gröndals motorstadion:

gatbilskvällar: 23 april, 21 maj, 11 juni, 9 juni, 30 juli, 20 augusti 16:30-20.00

wacky wednesday: 15 april, 29 april, 13 maj, 3 juni, 24 juni, 15 juli, 29 juli, 12 augusti, 26 augusti, 9 september och 23 september

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tog en chansning idag. Vid tretiden när jag satt på jobbet kikade jag på väderprognosen. Den sa vackert till kvällen.

Ringde kompisen, vi åkte till Gröndals banan. På väg dit började det regna rejält. Kompisen som körde sjuan blev genom blöt.

Väl på banan slutade det regna. Vi var tre ekipage totalt, det blev trackday körning istället för time attack.

Just som banan började torka upp och den värsta pölen ge med sig, så öppnade sig himelen igen.

post-44-0-76683200-1435176550_thumb.jpg

Det blev ett par timmar och ett antal halkiga, blöta varv innan vi gav upp och åkte hem. Det var värt en chansning, bor ju trots allt inte så långt bort.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...