Jump to content

Project Binky


LUPUS

Recommended Posts

Jag fick min kväll efter fotbollen förstörd av denna länk från Rejsa. torr engelsk humor och en Gt-four drivlina i en mini thumbsup.gif

avsätt TVÅ timmar om du vågar klicka

Link to comment
Share on other sites

:(

Projektet är ju pågående och inte avslutat. Sträcktittade på de avsnitt som fanns så långt och plötsligt var det en gigantisk cliff hanger....

För mig som har tummen mitt i handen och mäter 5 ggr, kapar fel så är det imponerande att se vad folk som är lite händiga klarar av. Hade varit grymt kul att se det färdiga resultatet.

Link to comment
Share on other sites

sad.gif

Projektet är ju pågående och inte avslutat. Sträcktittade på de avsnitt som fanns så långt och plötsligt var det en gigantisk cliff hanger....

För mig som har tummen mitt i handen och mäter 5 ggr, kapar fel så är det imponerande att se vad folk som är lite händiga klarar av. Hade varit grymt kul att se det färdiga resultatet.

hehe kanske borde varnat för att den var en pågånde "tv serie"

Link to comment
Share on other sites

Och nu då, har ju kollat på alla avsnitt fram till 6:e?! När kommer nästa avsnitt? :icon_bach:

Skitrolig serie, ska bli kul att se det färdiga resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Om jag fattade rätt så har de som finns spelats in under ett år (och publicerats under tiden). Senaste avsnittet är inte gammalt. Lär alltså dröja till nästa avsnitt och det är långt kvar innan de är klara :(

Link to comment
Share on other sites

Jo statisktiskt tar det nog två månader.

Men frågan är om man klarar så mycket black adder och montypyton bil kors refererande på en vecka. Har en känsla av att man missar en hel del

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Från deras hemsida.

Bad Obsession Motorsport regrets to inform that due to artistic differences along with an argument over who’s turn it is to put the kettle on, episode 9 of Project Binky has been delayed indefinitely.

Or until Friday 17th April 2015 at 8.00pm, which ever comes sooner!

Så snart kan man njuta av nya eskapader.

Link to comment
Share on other sites

tycker vi håller bilen i det dunkla tillsvidare ( fan vet om det ens går, kanske får byta) drivlina blir dock som vanligt en saab men med R33 GTR-vspec drivlina inklusive aktiva diffar och subframe ( skall bli lite jobbigare denna gången och inte behöva moment sänka för hållbarhet :skull: , blir säkert tungt oxå)

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ja, det ska bli intressant att se hur dom löser det på ett snyggt sett när det mesta i övrigt på utsidan är ganska original troget. Men dom har naturligtvis någon genial plan som dom drar fram senare.
Dom är ju sjukt duktiga, måste också ta och se om några avsnitt snart.

Edited by AlfaRonny
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...