Jump to content

Priser m.m


Defence

Recommended Posts

Hejsan allihopa!

Går i tankarna att skaffa en Sjua och har kollat runt lite på alla dess olika former!

Hur står sig Tiger jämfört med Westfield, Mnr och MK?

Hur är dom prismässigt, att ha med att göra och allt det där?

Tacksam för svar

Joakim

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Du vill alltså bygga en tigerom ja förstått det hela rätt?

Skulle nog kunna sammanfatta att dom är billigare än westfield men dyrare än MK. Mnr vet jag inte så mycket om.

Ja tycker det va kanon när ja byggde min sjua att kunna köpa allt genom den svenska återförsäljaren samt få hjälp och tips av dom. Det blir så mycket "enklare" tycker jag,

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Ja det står mellan MK, Tiger och MNR.

Blir lite nervös när man läser om all väntetid och dylikt från MK, Tiger har jag kontakt i sverige och dom verkar hjälpsamma och mail skickat till MNR med en massa dumma frågor:)

E nybörjare på detta med att bygga bil så man sprutar ju av frågor!:)/>

Tanken e att bygga med MC motor iaf, så långt har jag kommit

Joakim

Edited by Defence
Link to comment
Share on other sites

Westfield återförsäljaren finns i Skåne, dvs inte långt ifrån där du bor. Mitt tips, kom till Svenskt Sportvagns Meeting (http://www.sportvagnsmeeting.se) på Knutstorp den 4-6 juli. Titta/känn på Westfielden och prata med Kenneth, Peter eller Anders innan du bestämmer dig för det ena eller andra märket/modellen. Plus att SSM är utan tvekan det bästa bileventet på hela året :)

Det blir ingen MK att känna på under SSM i år för den känner sig inte riktigt frisk..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...