Jump to content

Garageträff strax söder om Göteborg 2/2


fege

Recommended Posts

Då tänkte vi dra igång garageträffarna i Väst med ett samkväm i Lindome söndagen den 2 februari kl 13:00. Vi kommer att besöka minst två garage och fika/tjôta i goda vänner lag. Varmt välkomna önskar fege och erikjo!

Fyll gärna på listan nedan så får vi kolla på mängden fika också. Närmare detaljer skickas via pm när det närmar sig.

1. fege

2. erikjo

3.

Link to comment
Share on other sites

Äntligen! Kanonbra! Jag är på och om det finns intresse så står naturligtvis garageporten på vid gavel hos mig med(Centrala Hisingen)!

1. fege

2. erikjo

3. Axly

4. Pac

5.

Link to comment
Share on other sites

Om nu inte regeringen hemma har planerat något den dagen, så hänger jag på. Men kollar hemma ikväll.

Jag kollar med min kusin (han som köpte XTR's BEC förra året) om han vill hänga med också.

Link to comment
Share on other sites

Om nu inte regeringen hemma har planerat något den dagen, så hänger jag på. Men kollar hemma ikväll.

Jag kollar med min kusin (han som köpte XTR's BEC förra året) om han vill hänga med också.

Inget planerat den helgen, så jag hänger på. :)

Har inte fått tag på kusinen ännu.

Link to comment
Share on other sites

Chris på MNR brukar hänvisa potentiella svenska byggare till mig och den 2/2 får vi även besök av en Se7en-intresserad framtida byggare från Jönköping.

1. fege

2. erikjo

3. Axly

4. Pac

5. Roggan

6. Jari

7. Jarno

8. Magnus

9.

Link to comment
Share on other sites

Chris på MNR brukar hänvisa potentiella svenska byggare till mig och den 2/2 får vi även besök av en Se7en-intresserad framtida byggare från Jönköping.

Vad trevligt! Vi skall nog kunna svara på det mesta eller vad tror du? :D
Link to comment
Share on other sites

1389651085[/url]' post='132683']

Då tänkte vi dra igång garageträffarna i Väst med ett samkväm i Lindome söndagen den 2 februari kl 13:00. Vi kommer att besöka minst två garage och fika/tjôta i goda vänner lag. Varmt välkomna önskar fege och erikjo!

Det blir kanon. Arrangörerna har lovat att minst en motor skall starta per garagestopp. Kan hända att motoralternativen är aningen annorlunda än vad som normalt förväntas på superseven träff :-) :-) :-)

Med vänlig hälsning, Erik

Edited by erikjo
Link to comment
Share on other sites

Ja, på ett av ställena finns en motor som får ett maxvarv på 13000 rpm att likna en fis i vinden... Det kan hända att den dras igång om man ber snällt! :)/>

Snääääääälllllaaaaaaa? :icon_oops:

Link to comment
Share on other sites

erikjo, nu får vi snart hyra större lokal! :)/>

Vi knôr in en till!

1. fege

2. erikjo

3. Axly

4. Pac

5. Roggan

6. Jari

7. Jarno

8. Magnus

9. Janne E

10. Marcus C

11. Martin

12. Kristian

13.

Edited by fege
Link to comment
Share on other sites

1389953514[/url]' post='132804']

erikjo, nu får vi snart hyra större lokal! smile.gif/>

Vi knôr in en till!

1. fege

2. erikjo

3. Axly

4. Pac

5. Roggan

6. Jari

7. Jarno

8. Magnus

9. Janne E

10. Marcus C

11. Martin

12. Kristian

13.

Vad trevlig. Mitt garage är inte så stort, så snart får vi sätta upp tält utanför:-)

Väl mött!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1390945076[/url]' post='133117']

Gôtt!

Då ses vi snart. Det blir kul.

Kaffe kommer finnas i både två- och tre-tår, eller singel påtår för den som redan känner sig stark. Fege sa han skulle testa ugnen också med nån chokladig ätbar kemisk förening.

Efter att sett väderprognosen så gissar jag att min garage kommer upp i 12-14 grader max, så ta nåt varmt på fötterna...

Med vänlig hälsning, erik

Link to comment
Share on other sites

Tack själva alla glada "gubbar" som kom och tjôtade bil m.m. Det blev en riktigt trevlig dag med många givande diskussioner och motorsurr i båda garagen som utlovat!

Tack för visat intresse och på återseende!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...