Jump to content

Svenska Locost/Seven ÅF


Henke_HJCC

Recommended Posts

Guest micke r1

Tror inte de finns några ?

Bossse på roadster bil fixade iaf lite kul träffar på mantorp ,botnia ring,kemora för både locost/westfield.

För en locost peng :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Morty !

De va inte så jag tänkte ! att westfield /caterham/tiger mdf har svenska åf vet väl alla ?

Tänkte mer på formuleringen "aktiv"

På bosses tid va de lite mer drag banträffar,demo bilar med transaxlar,cobra kit togs fram.

På gott o ont :lol:/>

Edit Micke Berg som säljer tiger http://www.tigersportscar.se/ brukar dyka upp på lite banträffar med snabba

o välbygggda bilar,kom på de nu så jag får väl ändra första posten från "inga" till få.

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Micke, jag gissade också att vi läste Henriks fråga olika :racesmile:

Kenneth och Peter som ligger bakom Swedish Sportscar Solutions är aktiva iform av bantid också.

Peter har kört en del SPVM deltävlingar i Roadsport A redan och kommer att köra ännu fler under 2013.

Både Peter och Kenneth kommer att närvara då och delar gärna med sig av sina kunskaper och produkter.

Sen får vi hoppas att de kommer att arrangera lite bankörningar också :)

Link to comment
Share on other sites

Morty !

De va inte så jag tänkte ! att westfield /caterham/tiger mdf har svenska åf vet väl alla ?

Tänkte mer på formuleringen "aktiv"

På bosses tid va de lite mer drag banträffar,demo bilar med transaxlar,cobra kit togs fram.

På gott o ont :lol:/>/>

Edit Micke Berg som säljer tiger http://www.tigersportscar.se/ brukar dyka upp på lite banträffar med snabba

o välbygggda bilar,kom på de nu så jag får väl ändra första posten från "inga" till få.

Tiger kan jag rekomendera om du vill ha ett enkelt å smidigt bygge, det är ganska "många" tigers byggda i sverige å micke berg med flera som jobbar med tigerbilarna i sverige är väldigt hjälpsamma. :thumbsup:/>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...