Jump to content

Plastgjuteri erbjuder kaross delar.


Recommended Posts

Kan du tillverka en stol i kolfiber med uttag för hybridskyddet? Om du behöver mått eller så för hybridskyddet kan jag fixa det när jag ändå ska hämta min scuttle (som jag nästan glömt bort :doh:/> )

Link to comment
Share on other sites

Jag kan fixa både bild på själva skyddet och "paddingen" som Simpson levererar med för att kunna skapa frigång i stolen för skyddet.

Om man fick önska högt så hade det varit perfekt om du kunde gjuta av min befintliga stol och addera uttaget för hybridskyddet. Min stol idag är ingen Tillett stol eller motsvarande märkesstol, så kopiering med tillhörande modifiering borde vara nästan legalt...

Link to comment
Share on other sites

Kommer nog behöva ett par nya bakskärmar då mina inte är "raka" i formen. Eftersom jag har lyktor som ska monteras på skärmarna så pekar dessa utåt och ser inte klokt ut.

Har exakt 280mm mellan kaross och ytterkant på 7" fälgen och planerar att ha 225mm breda r-däck, så skulle behöva ett par skärmar som är 300mm invändigt.

Är det något som går att ordna och till vilket pris?

Pekar dina skärmar 90grader ut från karossen längs med hela radien?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Guest micke r1

henke ! kan man förvänta sig samma kvalitet på dina cf jobb som de är på dina "demo jobb " på torkels bil ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hej!

Kan man beställa ett par CSR-framskärmar till 16"(ska passa både 195/50 och 205/45) med kolfiber yttersta lagret?

Vad tar du för ett par inkl frakt till Alingsås?

Går det att lösa?

Mvh

Anders Eggelind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...