Jump to content

GBS Zero


Marlboro-mannen

Recommended Posts

  • 3 months later...

Jag och en kompis har byggt en Zero som vi blev klara med för cirka ett år sedan. Jag bor lite utanför Jönköping så om du vill är det bara att komma och kolla på den. Här kommer en bild på den.

imag0405e.jpg

Mvh Erik

Link to comment
Share on other sites

Jag och en kompis har byggt en Zero som vi blev klara med för cirka ett år sedan. Jag bor lite utanför Jönköping så om du vill är det bara att komma och kolla på den. Här kommer en bild på den.

Mvh Erik

Har sneglat en del på Zero:n.

Hur var kvaliteten på kitet? (Passform, kvalitetskänsla och sånt.)

Går det att kommunicera med leverantören och få hjälp, samt reservdelar?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Hur kvalitetkänslan är är svårt att säga efter som det här är det ända bygget jag gjort och då svårt att jämföra med andra kit. Jag har bara tittat på en model utöver Zeron och det är MK Indy som vi tänkte bygga. Därför vi valde Zeron var nog för att vi ville ha med så mycket saker som möjligt med i byggsatsen och för att vi tyckte den var mest lik originalet. Suporten från leverantören har varit mycket bra. Vi fick fel fälgar vid leveransen men de fixa allt utan problem. Nu tror jag att man kan få ännu bättre hjälp på grund av att de har byggt en bil också. När vi började bygga hade de kommit en bit på bygget men vi var snart för bi dem och hade då svart att få hjälp.

Mvh Erik

Har sneglat en del på Zero:n.

Hur var kvaliteten på kitet? (Passform, kvalitetskänsla och sånt.)

Går det att kommunicera med leverantören och få hjälp, samt reservdelar?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...