Jump to content

Två års väntan!!


RSr

Recommended Posts

Idag är det exakt två år sedan jag skickade beställningen till MK Sportcars! Väntar fortfarande på vissa delar.

Tryckte upp en T-shirt.. Får väl åka till Stoneleigh och ställa mig i MKs monter hela mässan...

post-1664-0-80634700-1335125769_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Surt! Har inte handlat av MK själv men trodde att dom var schyssta eftersom många svenskar verkar ha köpt kit där.

Berätta för MK om din tshirt och monterkupp så blir det nog fart på dom.....

Link to comment
Share on other sites

Surt! Har inte handlat av MK själv men trodde att dom var schyssta eftersom många svenskar verkar ha köpt kit där.

Berätta för MK om din tshirt och monterkupp så blir det nog fart på dom.....

The loved my T-shirt! Får se om det händer något denna gång..

Link to comment
Share on other sites

Snygg tröja.... hoppas det löser sig

Kan inte någon som har adressen till MK skicka länken till MK? Eller skall vi ta med tröjan till england nästa vecka?

kenneth

Edited by kengren
Link to comment
Share on other sites

Klart som fa...att han ska ha tröjan på sej när ni är på mässan!

Finns inget som företag är så rädda för som negativ publicitet. Kontakta massmedia och visa upp er, engelsk massmedia är kända för att publicera "smaskigheter"!

Om företaget är representerat (troligen) så visa er bland deras ev kunder, gå runt i deras monter, cirkulera i närheten. Folk kommer att bli intresserade, se då till att någon från företaget får nys om vad som sker.

Hmm....skulle gärna vara där!!!! Nåja, jag hoppas att det regnar, blåser och är allmänt djä.... - sagt av den avundsjuke!

Antas

Link to comment
Share on other sites

Vilka delar är det du saknar?

När jag beställde mitt kit från MK åkte jag över och gjorde det öga mot öga (newarkmässan). Hoppades att det skulle göra skillnad om jag drack öl med grabbarna. Kanske gjorde det det. Jag fick alla grejor på utsatt tid. Allt var inte rätt men ändå...

Link to comment
Share on other sites

Vilka delar är det du saknar?

När jag beställde mitt kit från MK åkte jag över och gjorde det öga mot öga (newarkmässan). Hoppades att det skulle göra skillnad om jag drack öl med grabbarna. Kanske gjorde det det. Jag fick alla grejor på utsatt tid. Allt var inte rätt men ändå...

På den tiden jobbade Ken på MK oj vilken skilnad när han slutade Barry tror att han har koll men är sönderstressad så han har noll koll med bestämmer allt på firman SYND.

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Stämmer. Det var Ken jag gjorde affär med. Jag ringde ett par gånger innan jag åkte över och det var samma visa varje gång. Någon annan svarade något obegripligt och när man frågade efter Ken så vände vederbörande lite på huvudet och skrek, - KEN! SWEDEN! med luren fortfarande framför ansiktet.

När mitt kit kom hade man passat på att skicka med lite andra grejor som ändå skulle till sverige. Det låg t.e.x. fyra stolar i mitt paket. Jag hade inte beställt någon...

Link to comment
Share on other sites

Saknar:

Styrväxel vänsterstyrd 2,8 varv.

Instrumentbräda.

Vindavvisaren.

Pedaler.

Bromsslangar.

Lampor.

Blev ett litet annat bemötande efter jag skickat bilden med tröjan och hotat med Stoneleig. ´Men delarna har fortfarande inte dykt upp..

Nu när jag säger att det är Rickard ropar dom efter Danny direkt.. Tycker det är lite konstigt att ingen av dem som jobbar där presenterar sig när dom svarar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...