Jump to content

Diesel 7a


AlfaRonny

Recommended Posts

Ha! Där är iallafall en sjua som min sjua hade kunnat spöat vid ett rödlyse. :)

Men de ska ha all respekt, 80mpg vore fint när soppan snart kostar 16 spänn litern....

Link to comment
Share on other sites

Sjuk tråd, vad gör den i det här forumet?

Kan ingen admin ta bort den??

Jag mår dåligt!laugh.gif

Hehehehe, du får krya på dig Drake för det är en utmärkt tråd om ett bilbygge och passar alldeles utmärkt på ett forum för bilbyggare. :)

Roligt med en sjua som är lite annorlunda. :D

Link to comment
Share on other sites

Dieslar är Coola! Såååå fint ljud i dem. Finns ingen bensinmotor som slå ljudet från en dieselmotor.

Du behöver nog kolla över och se om du är rätt vaccinerade prop.gif .

En tvåtakts diesel är på gränsen, men annars får vi nog skicka dig på kallibrering 515.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja ni ungdomar (LUPUS & Drake), jag hör "rebell- och upprorstakterna", men som oftast så kommer även ni till insikt tids nog och kommer att gilla det härliga ljudet av en dieselmotor. Ja, jag vet, ni tror att det aldrig kommer hända, men vänta bara...

Link to comment
Share on other sites

Dieslar är Coola! Såååå fint ljud i dem. Finns ingen bensinmotor som slå ljudet från en dieselmotor.

Fredagsmys för cealm.

Här kan du njuta för fullt

Kan erkänna att det skulle vara häftigt med en "dieseljärnhäst"!

Antas

Kör Intruder 1400.

Link to comment
Share on other sites

Ja ni ungdomar (LUPUS & Drake), jag hör "rebell- och upprorstakterna", men som oftast så kommer även ni till insikt tids nog och kommer att gilla det härliga ljudet av en dieselmotor. Ja, jag vet, ni tror att det aldrig kommer hända, men vänta bara...

Skall ut och lyssna på 6.6 liter John Deere motorn hela dagen imorogn, men vet inte om kommer gilla det ändå i slutet på dagen

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...